Málo slovenských výrobkov v obchodoch? Sú na to tri dôvody, povedal zástupca reťazcov

Finweb uverejnil článok so zmienkou štúdie INESS. 06. 02. 2020.

Málo slovenských výrobkov v obchodoch? Sú na to tri dôvody, povedal zástupca reťazcov

Podľa Krajčoviča šéfka rezortu len hľadá vinníka. "Môžem povedať, že analýzy ekonomických think tankov, ako je napríklad INESS, preukazujú, že hrubá marža aj zisková marža obchodných reťazcov na Slovensku je nižšia ako je priemer slovenskej ekonomiky."

Celý článok si môžete prečítať tu.

INESS is an independent, non-governmental and non-political civic association. All of our activities are financed by grants, 2% tax allocation, own activities and donations from individuals and legal entities. Thus, our operation, scope and quality of outputs, largely depends on your generosity.
Our
awards
Zlatý klinec Nadácia Orange Templeton Freedom Award Dorian & Antony Fisher Venture Grants Golden Umbrella Think Tanks Awards