Málo slovenských výrobkov v obchodoch? Sú na to tri dôvody, povedal zástupca reťazcov

Finweb uverejnil článok so zmienkou štúdie INESS. 06. 02. 2020.

Málo slovenských výrobkov v obchodoch? Sú na to tri dôvody, povedal zástupca reťazcov

Podľa Krajčoviča šéfka rezortu len hľadá vinníka. "Môžem povedať, že analýzy ekonomických think tankov, ako je napríklad INESS, preukazujú, že hrubá marža aj zisková marža obchodných reťazcov na Slovensku je nižšia ako je priemer slovenskej ekonomiky."

Celý článok si môžete prečítať tu.

INESS je nezávislé, neštátne a nepolitické občianske združenie. Všetky naše aktivity sú financované z grantov, 2% daňovej asignácie, vlastnej činnosti a darov fyzických a právnických osôb. Naše fungovanie, rozsah a kvalita výstupov, teda vo veľkej miere závisí aj od Vašej štedrosti.
Naše
ocenenia
Zlatý klinec Nadácia Orange Templeton Freedom Award Dorian & Antony Fisher Venture Grants Golden Umbrella Think Tanks Awards