Koho presvedčí Lenny Kravitz?

Európska
komisia spustila hon na mladých voličov. Európsky parlament, o ktorom
verejnosť a obzvlášť ľahostajná mládež v podstate nič nevie, čakajú
voľby, a práve vyššia účasť voličov má zabezpečiť „uznanie“ tejto
inštitúcie. Koho presvedčí Lenny Kravitz?

Marketingová kampaň na voľby sa preto orientuje na
mládežnícke kanály, napríklad MTV a pochopiteľne internet.
Bizarné pokusy o získanie popularity tejto nadnárodnej inštitúcie
ilustruje  video, v ktorom Lenny Kravitz zdôvodňuje,
prečo je Európa lepšia ako USA
. Posúďte sami...

Výdavky na reklamu volieb zameranú na mladých dosiahnu
1,9  mil. Eur.

Na samotnej stránke sa tiež dozvieme takéto:

„Pridaj sa k akcii
Výkrik a staneš sa súčasťou niečoho oveľa väčšieho. Tisíce európskych
hlasov sa spoja v jeden, ktorým nahlas a jasne vyjadríme svoje názory.

Porozmýšľaj nad tým. Európa je úžasné
miesto, je fajn byť jej súčasťou. Môžeš cestovať, kam sa ti zachce, študovať
v ktorejkoľvek krajine chceš a vybrať si, kde chceš pracovať – nie je
to super? To určite stojí za to, aby sme kvôli tomu všetci zakričali…“

Hneď prvý komentár
k videu Lennyho Kravitza však dáva demokratickým voľbám studenú sprchu:

Európa
nerešpektuje nesúhlasnú voľbu 
(nerešpektovanie výsledkov referend - nesúhlasu s lisabonskou
zmluvou -  v Írsku, Francúzsku,
Holandsku)

INESS je nezávislé, neštátne a nepolitické občianske združenie. Všetky naše aktivity sú financované z grantov, 2% daňovej asignácie, vlastnej činnosti a darov fyzických a právnických osôb. Naše fungovanie, rozsah a kvalita výstupov, teda vo veľkej miere závisí aj od Vašej štedrosti.
Naše
ocenenia
Zlatý klinec Nadácia Orange Templeton Freedom Award Dorian & Antony Fisher Venture Grants Golden Umbrella Think Tanks Awards