Ideas Rulezz 2014
Na konferencii Ideas Rulezz 2014 určenej primárne ľuďom z marketingu, ktorá sa uskutočnila v Bratislave dňa 17.9.2014, prednášal aj Richard Ďurana z INESS.
Vo svojej prednáške sa venoval mýtom o raste a poklese HDP, nezamestnanosti a ďalších makroekonomických ukazovateľov. Čo rozbehne bežnú domácu spotrebu a naopak, čo ju bude brzdiť? Čo to bude znamenať pre marketing firiem? Rozbehne sa konečne biznis? Aj toto boli otázky, na ktoré hľadal odpovede. Ako poukázal, rast HDP je ukazovateľ s nízkou výpovednou hodnotou, ktorá nič nehovorí a kvalite zmien v hospodárstve, a za dôležitejšie ukazovatele z pohľadu firiem považuje vývoj spotreby a (ne)zamestnanosti.
Niekoľko záberov z podujatia: